...

Imorgon ska jag banne mig gå till skolan och sitta där. Hoppas man blir lite inspirerad till att skriva då kanske. Jag har iaf skrivit upp ngr teorier som jag ska skriva om och lite sånt smått... Nu lägger jag ner... Bättre lycka imorgon. Jag har förresten namnsdag idag :P
Min lillebror skickade mig en länk på ett sjuuukt quiz, man ska tänka på en karaktär, vem eller vad som helst och sedan svara på ett par frågor och så ska "anden" svara rätt. Ni hittar den här! Hade tänkt gå o träna nu kl20 men jag är så fruktansvärt otaggad... Gör det imorgon ist... Har ärligt talat fortfarande träningsvärk sen i söndags, haha!
I said GOOD DAY.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stumpan,, jag glömde gratta dig på din namnsdag igår... Gratis Amanda! puss puss puss

2010-10-27 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0