17/10

Nu har hundarna gått hem och jag har dammsugat och moppat hela lgh för att få bort allt hundhår. Allt gick jättebra även om Polo väckte mig typ 7 ggr under natten tills jag fick nog och stängde in dom så dom fick sova i vardagsrummet ist. Där sov dom gott.
Joanna har stått och lagat mat hela dagen, hon provlagade maten som hon ska göra på sin tenta nästa vecka, det var goooott! Skulle hämta Anna vid flygplatsen kl19 men kom på att jag satt med ett glas vin i handen så Tosse räddade situationen och körde! Efter det satt Joanna och klurade vidare på sina recept och jag och Sussie spelade Trivial Pursuit, jag vann!! Bästa frågan var ngt i stil med: I vilken film sitter Elvis Presley och funderar på vem av alla tjejer han ska välja. Varpå jag säger "ja men det är ngt med girls..." Sussie börjar då sjunga "girls girls girls" och jag utropar "JAAA den heter girls girls girls!" Så lätt var det :)
Imorgon har vi ingen skola, ska nog hänga med Anna.
Nehepp nu ska jag hitta ngt att se på och sova!

Söta Summer:


Det var rätt trångt i soffan:


Haha, ser lite konstigt ut med denna kamera men det var en puré, honungsslungade rotsaker, ett skum och helstekt kyckling. Det var massa ingredienser som jag inte kommer ihåg just nu... Sånt som jag aldrig skulle äta i vanliga fall. PLUS efterrätt bestådende av typ rispudding, rödvinskokade päron och ngn sorts vaniljkräm!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tror att hundarna trivdes riktigt bra hos dig stumpan!

Du kan väl fundera ut ngt du vill ha i födelsedagspresent?

Puss min underbara syster

2010-10-18 @ 13:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0