11/10

Jahopp det var den helgen, har varit dålig på att uppdatera men om sanningen ska fram har det inte hänt något heller. Jag och Joanna har bara kollat på film och tv hela helgen. Käkade pizza och kolla Idol i fredags och sen har vi bara vart som klistrade i vardagsrummet. Eller mest jag kanske, Joanna går ju och Skypar hela tiden :)
Jag känner mig så fruktansvärt otaggad... Vill bara att den här terminen ska ta slut så jag kan komma hem till mamma och pappa. Jag saknar dom. Och alla andra... Konstigt för jag saknar dom mer nu än vad jag gjorde när jag bodde i Dubai, även fast det var mkt längre bort och längre tid... Pappa kommer hit snart, det ska bli kul. Får se om jag kommer på ngt som vi kan göra bara, utbudet är ju inte så stort i Ume... Sen har jag pratat med mamma lite också om den helgen hon fyller år, då ska vi alla barn samt respektive och mammsen träffas i sthlm. Det kommer bli jättejättejättekul. Något att se fram emot denna skithöst iaf! ÅÅÅÅÅÅH NEEEEEJ snart fyller jag år oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0