Helgen

Nu har helgen som vi planerat för så länge passerat. Det vart verkligen världens bästa helg! I fredags åkte jag från Umeå för att möta upp min familj hos lillebror Joar i sthlm. Vi skålade lite och bytte om. Klockan 8 hade vi bokat bord på Grill. Vi kom dit lite sent då vi hade lite svårt att gå åt rätt håll (även fast 3 av sällskapet faktiskt bor i sthlm)... Middagen var iaf supernice, kan verkligen rekomendera stället. Alla blev mätta och belåtna och vi gick vidare. Tanken var att vi skulle hitta ngn klubb eller så som vi alla skulle tycka om men vi slutade på Jossans och Krilles hotel på medborgarplan. Där blev det ganska mkt öl.
På lördagen fick vi enligt mamma sovmorgon :) Vi åt frukost och gav oss sedan ut på jakt efter ett par leggins till mig. När vi hittat vad vi behövde gick vi hem, åt korv och började göra oss iordning. Kl15 möttes vi alla hos Jossan och Krille, mamma fick öppna lite paket och sånt. Vi styrde kosan mot Berns där vi skulle se Oskar Linnros, vi möttes av jordens längsta kö och vi höll på att dö av köld. Turligt nog klarade vi oss alla (förutom mina tår som fortfarande gör ont) genom pärsen och konserten var sjuuuukt braaaa! Efter Berns tog vi oss vidare till Hard Rock Café där vi käkade sjuuuukt mycket mat! När alla höll på att sprängas av mätthet (förutom Joar som käkade upp Oskars mat också) vaggade vi vidare bort till Maxim Teatern där vi gick på Raw Comedy Club. Detta var verkligen sjuuukt kul, där uppträdde komikerna Aron Flam, Kodjo Akolor, Kristoffer Appelquist och Özz Nujen. Det var öven tvinspelning och detta kommer att delas upp och visas i sista avsnittet och ett extra instatt avsnitt. Raw comedy club visas på måndagar klockan 22.30 i kanal5! Vi kollade även in på Oskars skola Berghs, det var nice! När vi kom hem hade Joars katt spytt i sovsäcken som jag tvingade Joars sovsäck. (jag hade snott täcket för jag tål inte sovsäckar) Det var inte så kul.
Söndagen gick ut på en sak, shopping!
Sen var det bara att åka hem, till Umeå... Yäääy...
Tack min finafinafina familj för en sjukt fin helg!

Här kommer lite bilder:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0