Tisdag, eller??!

Jag har suttit här ett bra tag och funderat på vad det egentligen är för dag idag, till slut kom jag fram till att det måste vara tisdag. Men TJI fick jag... Det är tydligen torsdag, vilket betyder at jag redan har vart här i en vecka (imorgon) så nu har jag alltså bara 2 veckor kvar och bara 1 dag att mentalt förbereda mig på det gigantiska indiska bröllopet som utspelar sig här på lördag. Intressant! Idag har det vart nada folk här så jag, Amanda Sofie Isabell Skott har spenderat min dag i *konstpaus* tvättstugan! Jag vet, det är heeelt unbelievable. Hon som inte så länge sedan kliade sig i huvudet och undrade varför kläderna blir fläckiga när man tvättat dom, bara för att få förklarat för sig att man minsan inte ska hälla sköljmedel på kläderna när dom ligger i torktummlaren. Nu har jag alltså både tvättat, torktumlat, strykt och manglat och tyckte faktiskt att det var ganska underhållande. Kanske en karriär för mig?
Imorgon börjar jag 15.00 vad är det för tid egentligen... Det betyder nog att jag kommer få jobba till typ snorsent! Härligt!
ps.idag saknar jag Hula hoops... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0