Ett glas vin...

Nu är det inte många timmar kvar av denna vecka, vilket betyder att jag bara har ett par dagar kvar här på Hillbark. Idag har det vart bröllop igen och fest är nu igång, igen :) Skulle egentligen vara ledig måndag och tisdag men blev tillfrågad av Lisa att vara barnvakt åt lille Conrad, vilket jag såklart ville! På grund av detta kom Mr. Fisher till mig nyss och sa till mig att jag inte behövde jobba ända till slutet av kvällen, hällde upp ett glas vin åt mig så nu sitter jag här på rummet, helt nöjd!
I förmidags blev jag väckt av ett hemskt oljud och jag förbannade tyst kockarna där nere som då och då utlöser det med sitt mat os. Fick senare veta att det hade BRUNNIT i tvättstugan, i en av torktummlarna. Lite läskigt. Tänk vad oförberedd man är på farliga situationer ändå...
Jag tror jag ska ta med mig lille Conrad på en promenad imorgon och titta på hästarna, kanske åka in till Liverpool också. Åh jag saknar mina små Dubaibarn. Åkte alltid ut med dom på utflykter och hade det så mysigt. Hoppas jag hinner träffa dom lite snabbt på lördag innan jag åker till Umeå.
Just det, söndag, det betyder medicindag. Fram med sprutorna då... Kanske ska göra det innan jag druckit vinet :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0