New life mission

Har nu haft min första dag i Nairobi. Anlände efter en lång flight tidigt i morse, min vän Johannes hämtade upp mig på flygplatsen och sen väntade en skumpig kaotisk färd till new life mission där vi bor. Med en massa barn, och en massa djur som går omkring på tomten. Det är verkligen en superkontrast från att åka från flygplatsen på helt fullpackade jordvägar till att komma in på området här där allt blomstrar och husen är hela och fina! Barnen är som galna i att leka med oss och dom verkligen älskar Johannes.
Imorgon ska vi åka och titta på badande elefantungar och giraffer! Nu sliter barnen i telefonen här så det är bäst jag stoppar bort den. Just det, det är superfint väder och jag brände mig efter bara en kort stund i solen.

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh hjärtat det låter helt underbart.. Skönt att höra att flygresan gick bra och att du har kommit fram.. Puss!!

2012-01-10 @ 17:00:40
Postat av: Farsan

Det börjar bra. Ta det lugnt med djuren!

2012-01-10 @ 22:46:40
Postat av: mamma

Härligt gumman!! Barnen och alla djuren kommer älska dig. Som vi!!!

2012-01-11 @ 11:45:21
Postat av: Helena

Låter härligt Amanda, skall bli kul att följa dig :)

Kramar från oss!

2012-01-11 @ 16:45:30
Postat av: Anonym

Det låter underbart stumpan! Det var jobbigt att se dig åka i måndags men du kommer att få en fantastisk resa så go som du är. Dessutom ses vi ju i New York den 9 april, bokat och klart!



Var rädd om dig och ha det toppen!



Puss puss puss

2012-01-11 @ 21:57:17
Postat av: Josefin

Det låter underbart stumpan! Det var jobbigt att se dig åka i måndags men du kommer att få en fantastisk resa så go som du är. Dessutom ses vi ju i New York den 9 april, bokat och klart!



Var rädd om dig och ha det toppen!



Puss puss puss

2012-01-11 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0