Bränna

Vilken härlig dag! Vi drog ner på Himpafältet, köpte med oss bullar och iced cappucino. Gott. Låg där ett par timmar och bara njöt... Sen drog jag hem till mig och käkade lite. Oxfilé idag igeeeen, jobbigt att bo hos pappa... (skämt) Efter det packade jag in hunden i bilen och styrde kosan mot Smedby. Herre gud va fint huset är nu!! Jag vill oxå ha ett sånt hus när det är dags för sånt för mig. Vi hade iaf jättemysigt. Satt ute i trädgården hela kvällen och bara prata. Sen grilla vi korv :)
Nu är det dags att försöka sova iaf... Klockan står på 05.10...
Jag la för övrigt ut en asrolig bild på mig iklädd peruk idag på Facebook. Sjukt kul att folk ba woow sjukt snyggt. HAHA! Ska lägga upp en ny bild imorgon o ba åh jag ångra mig så klistra tillbaka håret... Det är humor det!
Det här var alltså enligt mina vänner en bra look för mig. Jag kan bara anta att dom tycker jag är fin i allt!
Allt detta burr är alltså fortfarande kvar...
Käkade frukke på altanen imorse!
Hundvalpen hittade lite skugga.
Okej god natt då! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0