16/5

Hej kompisar!
Idag regnar det och det är perfekt!!! Jag måste nämligen plugga. Imorgon har jag slutprov. Känns hyfsat okej men av tidigare erfarenhet vet jag att det inte spelar någon som helst roll hur det känns innan.
Det har iaf varit helg nu. Detvar ju jobbhelg vilket innebar 6.45-19.15 pass. Det flöt ändå på bra. I lördags efter jobbet drog jag direkt til mormor. Hon fyllde år så mammas släkt var där, så det var ju mysigt! Sen drog jag hem och tittade lite på Eurovision men somnade innan resultatet var klart. Kul för Sverige ändå! Men jag tror iof inte att det var låtens förtjänst...
Sen var det dags att gå upp igen och jobba. Efteråt vart det fotboll, IFK Norrköping mot IFK Göteborg. Rätt ok match...
Nu står jag i valet och kvalet. Ska jag klippa mig?? Jag är såå trött på mitt hår just nu. Känns bara slitet och fult. Känner för typ page. Rätt kort. Ja, vi får se.
Nu ska jag gå och plugga vidare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0