Jaaaarå gubbar!

Yooosh, fått jobb :) Bara extravikarie men det är alltid ngt. Gick upp sjuuukt tidigt i morse så jag hoppas att jag kommer kunna somna ok inatt. Har hållt på o plockat lite med mina grejer i rummet här hemma under dagen, kommer ingenvart dock... Ska åka o hämta pappa snart eftersom att jag snodde bilen från honom i morse. Ska stanna till ngnstans och köpa blekingsmedel för håret med, nu måste det fan räcka. Hoppas inte håret går av bara!
Tova har lekt ngn sorts följa manda lek hela dagen idag, hon verkar tro at tjag har ngt i görningen. Vart jag än  går kommer hon med och stirrar på mig. Hon tog en paus i köket för att dricka men så fort jag var på väg därifrån kastade hon sig efter mitt i en klunk och drällde vatten överallt.
Just det, för att fira mitt nya jobb köpte jag två fina ringar från stylebytyra.se , galen rea, 70 kr för båda inkl frakt!
Eftersom att jag har vart så himla duktig och produktiv idag så ska jag bara sätta på en film och lata mig ikväll. Till skillnad från vad jag gör på mina mindre produktiva dagar...

Nehepp, hårfärg var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0