9/1

Jag tror att min blogg har lite jullov faktiskt. Blir inte så mkt att jag bara sitter o slösurfar som jag brukar göra i Umeå när min blogginspiration kommer. Här går dagarna bara snabbt förbi. Men här kommer en liten uppdatering från de senaste dagarna. I onsdags gjorde jag, pappa, joar och oskar en utflykt till Tom Tits. Det blev en heldag med klureri (är det ett ord?) och bus. Vi försöker ju göra ngn utflykt tillsammans vid de få tillfällena när alla är hemma i huset. I fredags träffade jag min fina Linnéa för en fika på stan, sen bestämde vi oss för att åka hem till henne och kolla på film. Självklart var vi tvungna att gå till Ica innan för vi kan inte se på film utan popcorn! Vi såg ngn fransk film som var helt ok, men inte mer än så! Fast det var ju förstås mysigt ändå! Jag var och anmälde mig till en kvällskurs oxå så nu blir det matte. Igen... Lördagen gick till att försöka skriva klart min hemtenta. Det gick rätt bra men jag har fortfarande en del kvar som måste göras idag...
Just det! Jag kanske har fått jobb!! Ska dit imorgon och träffa arbetsgivaren! Skulle inte sitta helt fel med lite extra cash!

Äntligen har jag fått tillbaka mitt rum som har varit utlånat till Oskar och Klara under julen. Pappa har köpt en ny säng som formar sig efter kroppen när man ligger i den, jag är skeptisk.


Jag har världens bästa hund!


Linnéa har en hund som tror att hon är typ, en kanin.


Tom Tits!


Pappa shakear loss


Jag snurrade hit och dit i en space ball! Det var faktiskt skitjobbigt då man får den att röra sig med hjälp av sin egen kropp. Om man lutade sig framåt så surrade den alltså framåt.




NU MÅSTE JAG SKRIVA KLART MIN HEMTENTAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0