Behöver ingen hårblås...

Herregud vad det blåser idag. Jag blev peppad att gå ut när det var så soligt och fint så jag slängde på mig joggingskor och allt och gav mig ut med hunden. Men det blev liksom inte så mkt sprunget, man fick typ luta sig framåt och ta i typ som när man går mot en vattenström. Haha,Tova såg sjukt rolig ut!
SÅg btw asmånga tussilagos igår, nice!
Idag har jag suttit och tankat (eeh inte olagligt förstås) hem de senaste Naruto avsnitten som jag missat. JA, jag kollar på anime. Det är coolt. Ska jobba natt så det blir ett litet Narutomarathon om allt är lugnt på jobbet!
Jag skulle vilja gå på Cosplay, för er som inte är nördar är det en slags konvent dit man går utkläd ut sig till en av sina animefavoriter, det vanligaste är att man syr sin dräkt själv men det finns även att köpa. Det är förstås vanligaste i Japan men även stort i Bangkok.
Jag skulle nog gå som Sailor moon, fast det gör väl typ alla.
Alltså, jag har bytt webbläsare till Chrome. DET SUGER RÖÖÖV. Det är inget som funkar och det som funkar går asasegt. Helveteee. Ska byta tillbaka till Firefox. Kan ju knappt inte lägga upp bilder med denna skiten, måste uppdatera typ 70ggr innan det funkar... Dåligt!
Kakashi!
Pikachu. Sjukt lik, haha!
*bilder tagna från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0