I valet och kvalet.

Tack Anna, Emelie, Johannes och Sebbe för en tokskön kväll igår! Åt gott, drack gott och skrattade gott. MEN vad jag saknar min telefon, alla bilder jag tar med denna är crap! SNÄLLA KOM TILLBAKA TILL MIG! Känner på mig att jag kommer få den om ett par dagar, fick ett mail häromdagen om att den var klar så nu väntar jag bara på att den ska skickas.
Ikväll ska vi på kalas hos en klassis, hennes pojkvänn har fyllt år så vi ska fira honom lite. Förhoppningsvis utgång efter det! Vet bara inte vaaad jag ska ha på mig... Varje gång jag ska klä på mig så har jag INGA kläder... Hur är det möjligt? Mina garderober är i stort sätt fulla men jag har inget att ta på mig... I garderoben ligger 16 par jeans(och säkert lika många hemma i huset), varför växlar jag då bara mellan 2-3 st av dem? man kanske skulle lägga fram alla kläder man har och sen typ göra färdiga outfits av dom? Typ veckoplanera lite, nu blir det mest vakna, ligga kvar i sängen, titta på klockan, få asbråttom och slänga på sig det första man ser. Fast orka det förresten... Någon som vill göra det åt mig kanske? Sen undar jag oxå när man ska sluta få finnar? Det är verkligen sjukt hur dålig hy jag har just nu. Grejen är att jag liksom använder bra produkter och allt sånt man ska göra. Men ändå kommer dessa utslag runt käklinjen ständigt. Det som är stört är att det känns liksom inte som vanliga finnar, dom sticker liksom inte ut sådär och ja allt vad som tillkommer med finnar ni vet. Dom kliar ngt otroligt mycket, vaknar på nätterna av att jag ligger och river tills det blöder så det läker ju liksom aldrig... Inte ens Omega3 tabletterna hjälper mot det här pappa... HJÄLP!
Nu ska jag gå o värma en matlåda, orkar inte vara ambitiös i köket idag så det får bli lasagne jag fryste in från förra veckan.

Sebbe bjuder på en dans dom ska utföra på deras slutsittning ikväll:



Kollar roliga grejer på Youtube efter middagen:

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Amanda, Vad kul med en Blogg, den hade jag missat tidigre. Joar och Janne var hos oss idag och då vidade Joar adressen. Kommer nog gå in ibland och kolla hur du har det, du verkar ha fullt upp och väldigt kul!:) :D

Har det så bra.

Kram

2010-09-18 @ 19:07:52
Postat av: ems

HAHA! Jag gillar nedersta bilden, det ser ut som att jag är astjock.. Alltid bra att veta hur man skulle se ut då!

2010-09-22 @ 21:15:58
URL: http://quistiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0