Bring it...

Jag säger bara kom an kom an höst, jag har laddat upp min garderob med varma stickade kläder och idag köpte jag gummistövlar! köpte även en ny mascara idag! Behöver/vill ha ett par schysta boots oxå men det får nog bli vid nästa utbetalning...
Nu är det söndag och det här har känts som typ världens längsta helg, var ledig i fredags så det blev som en extra helgdag! Var faktiskt på bio igår, jag och Anna såg Inception. Sjukt snygg (!) och välgjord film, den kommer jag defenitivt att se igen. Imorgon är det inlämning av grupparbetet och vi blev klara i torsdags så det känns ju skönt att vi inte har ngt sista minuten plugg imorgon!
Nu sitter jag och väntar på att min lasagne som jag satte in i ugnen för en stund ska bli klar, är så hungrig! Ska se om det finns ngn skön film och titta på, älskar att se på film! Spec gråa regniga dagar som denna. Kanske blir Phantom of the opera, såg den härom veckan men vill se den idag igen. Grejen är att om jag ser en bra film eller hör en bra låt kan jag titta/lyssna på den hur många gånger som helst utan att bli trött på den. Sen att mina roomies blir trötta på att behöva höra samma låtar om och om igen är ju en annan sak :)
Ska gå och kolla ugnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0