Hejdå festkommitté...

Idag hade vi ledigt så det var sköönt! Jag och Anna körde spinning på eftermiddagen och bastade en stund efter. Nu på kvällen hade vi stormöte i skolan och där avsade jag mig min plats i festkommittén. Det känns lite sorligt men nu får de nya styra och ställa ist!
Alltså jag sitter och tittar på Svenska New York fruar, seriöst, I love it!!! Älskar hur Madelene mixar sin svenska med engelska ord utan att ens märka det själv! "Alltså den här tentet (tältet) är ju lite dyrare än ett vanligt tält." Kul med botoxfest också, kanske ska bli temat på nästa sittning? Nej just det, jag är inte med i kommittén längre...
Skola imorgon med start 9.00 gaaah jag är världens sämsta morgonmänniska. Jag håller stenhårt på den akademiska kvarten, även om ingen annan gör det :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fest på geeeeee.... fest.....kommittéeeeeeeeeeeee cyklar efter efterfesten efter tjejen gubben

2010-10-21 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0