Amanda 2010

Jag vet att jag för en herrans massa år sedan skaffade mig en blogg, men hur jag än försöker komma på vad jag kallade den, är det helt blankt i skallen. Så här kommer en ny. Anledningen till att jag tänkte försöka mig på det här med blogg igen är att jag är så grymt dålig på att komma ihåg saker och ting som har hänt. Här är min teori: om man flitigt skriver en blogg, laddar upp lite bilder och liknande kommer mitt minnesproblem vara som bortblåst! Jag hittade igår en tokgammal dagbok (det var en bild av Pochahontas på framsidan, så gammal) och det var så sjukt kul att läsa igenom den, tänk vilken svår uppväxt man har haft :)  Det här ska liksom få bli min nya dagbok. Nu när jag läser på universitet så händer ju en väldans massa skoj och det vill man ju på något sätt bevara! Så, nu börjar jag!

Idag var sista dagen på mitt härliga juluppehåll. Har spenderat nästan en hel månad i min kära fars hus. Länge sen jag var hemma så här länge. Imorgon ska jag åka upp till Stockholm där vi ska spendera 3 dagar med klassen som avslut på Dryckeskursen, en liten studieresa. Problemet är att jag har en satans massa packning. Allt jag hade med mig från Umeå för jullovet PLUS alla julklappar man fått och sånt jag köpt på julrean! Jag är nu uppe i FYRA fullproppade väskor. Men huvudsaken är att jag får med mig allt upp, åker direkt från Stockholm till Umeå sen. Känns så onödigt att lämna kvar sånt som man kanske vill ha senare, dumt att behöva köpa nytt. Men det ska nog gå!

Nu ska jag fortsätta försöka få ner kvarvarande saker i diverse väskor, önska mig lycka till! Vi hörs! (ska försöka komma ihåg att skriva (:    )   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0