They call me Ginger.

Det är tydligen mitt nya smeknamn, i like it!
Dagen började med att må lite dåligt från igår,  jag saknar dom dagarna man kunde festa varje dag i två veckor och inte må dåligt. Åldern tar ut sin rätt antar jag... Igår skulle vi till Emma som fyllde hela 20 år. Det var kul, men jag kom typ en timma sent, först och främst för att jag i början hade absolut inget att ha på mig. Sen kom Johanna och räddade dagen med sjukt mkt snygga kläder som jag provade, det tog minst 30 minuter men fastnade för en pennkjol med extrem hög midja, nice!
Sitter nu här i köket och pluggar med Johannes och Tosse. det går sådär. Johannes lagar mat.
Jag har drömt flera nätter i rad nu om att jag slutar utbildningen och flyttar tillbaka till Dubai. Sen har jag blivit så himla ledsen när jag vaknar upp. Jag hör verkligen inte hemma här. Visst jag har jättefina vänner och trivs och så, men plugga är så extremt fel för mig. Blir typ deprimerad! Ok kanske inte så farligt men allt känns liksom rätt ångestladdat just nu bara...
Nuuu ska jag fortsätta plugga lite och må dåligt.
(gu vilket muntert inlägg det blev :) )

Kommentarer
Postat av: ems

Håll uuuuut! Snart är denna bajstermin över och man får träffa välbekant folk hemma i jul, sen kommer det kännas bättre :)

2010-12-05 @ 22:14:57
URL: http://quistiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0