sovsovsov.

Johnossi var bra!! Tyvärr hade dom tekniska problem i början så konserten blev ca 2,5 timmar sen... Det var lite drygt men när de väl kom på scen var det riktigt bra! Ska försöka sno lite bilder av Anna eller Sussie.
Jag har legat och försökt somna nu ett tag men det går inte så bra. Har kollat på "Despicable me" ("dumma mig") i hopp om att somna. Den filmen var aaawesooome! Klockrena kommentarer hela tiden. Jag gillar generellt sett  barnfilmer bättre än vanliga filmer, finns alltid det man vill ha i en film, spänning, hjärtvärme, sorg och en massa skratt! När jag får barn ska jag tvinga dom se igenom alla Disney Pixar, Dreamworks och liknande filmer som kommit ut.
Jaha nehe jahopp om man skulle försöka sova igen då, klockan är 4.55 och Johanna gick precis upp för att åka till jobbet...
Godnatt då... Eller godmorgon kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0