hard knock life.

Ledsen för dålig uppdatering, har mkt att tänka på! Vad har hänt sen sist då? Inte så fasligt mkt faktiskt. Jag har vart hos tandläkaren och min käke ska forhoppningsvis sluta hoppa nu när dom har slipat och fyllt ut tänderna, det var en glidning som orsakade knäppningarna... Sen har jag mest softat, pluggat och hängt med anna. Igår var vi hemma hos henne och kollade på Greys, sen på Skönheten och Odjuret (<3) och sen Mamma Mia. Det var myyyysigt!
Jag har skrivit julkort oxå :) Det är julfint i lgh också minsan! Johanna went to town med fusksnön och nu är våra fönster frostiga och fina! Det luktar inte så gott dock.
YOSH! Nu kom Tosse in med en cheeseburgare till mig, vilken överraskning!
Skrev ju om mina sömnproblem och nu har Johannes tipsat om lite sömnprogram han gillar. Det funkar... INTE. Alltså det är ju nice i början, en man som talar med en väldigt avslappnad stämma som säger åt en att andas lugnt och koppla av. Visst, så långt gick det bra. sen börjar han ba "forget about all your worries and let go of all the stress from your day" GAAAH vem börjar då INTE tänka på allt som gör en helt uppsnurrad och får ont i magen av?? Sen att han upprepar det typ hela tiden gör inte saken bättre heller. Detta földes av "disconnect your mind and let your unconscious mind take over, it allows you to remember everything your conscious mind forgot" OMG nu ligger jag och tänker på allt jag kanske har glömt! När det var slut låg jag helt klarvaken igen. Försökte verkligen att gå upp imorse men det gick inte... På så sätt är det tur att vi inte har föreläsningar nu!
Nehej kära vänner nu ska jag skriva klart mitt arbete!

Haha alltså min hubd, hon myser under en filt i soffan hemma hos mamma...


Julkul!


Skönheten och Odjuret! Har den oxå på datorn nu för de gamla vhsbandet är sett så många gånger att det är utslitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0