30/12

Jag vill börja med att tacka Gud, tack för att du har gjort mig friskare. Nej men skämt åsido, fett skönt att inte känna sig döende längre!
Joar och jag åkte runt o skulle handla lite. Började på Mediamarkt i typ en timma, ingen köpte något. Fick dock gratis korv och kaffe utanför så de var nice! Orkade inte åka till stan så vi åkte till till Ingelsta. Jag var på jakt efter en klänning till imorgon och efter mkt letande hittade jag en på Ginatricot. Köpte även en blommig skjorta på Carlings och ett par skor som jag suktat efter länge på Scorett. Halva priiiiis, fett med bra! Dom är dock lite stora men då kan man ha sockar i :) haha alltså när vi skulle parkera, det var helt fullt i hela parkeringshuset, vi såg ett par komma till sin bil och börja packa in sina varor i bilen så vi kör in till sidan och blinkar för att signalera att vi tänker parkera där när bilen åkt ut. Allt gick bra tills bilen svänger ut, och runt hörnet kommer en bil och kör in fort som fan och parkerar på vår plats! Hahaha alltså vi såg bilen och ba "-tänk om den där bilen skulle köra in på vår parkering fan va lack jag skulle bli..." SÅ GÖR DEN DET!!! Joar börjar tuta och vi åker fram och frågar vad felet är, svaret vi fick var "har ni betalat för den här platsen eller??" OMG!!!!!!!!!!! Några personer som stod vid sin bil i raden mittemot ba: backa ur dom har stått här länge, det är bara att backa ut" OCH SEN GÅR DOM BARA DÄRIFRÅN!!! Haha alltså man kunde ju inte göra annat än skratta, finns ju folk till allt. Så då blev det några varv till men vi hitta en plats efter ett tag. När vi väl kom in så behövde Joar gå o köpa halstabletter så vi gick in på apoteket. Vi hämtade halstabletterna och ställer oss efter henne som håller på att betala framför oss. Vad händer då efter att hon har betalat klart och går därifrån? Jo det ska jag berätta för er: SAMMA person som ställde sig på vår plats försöker tränga sig före för att betala. Joar är så snäll så han gjorde inget mer än att bara ge en WTFmin och säger okeeej men vi var ju iof först. Då fick jag nog, tänkte FETGLÖM och ställde mig iför och sa här står vi och så kunde lille jonte betala. Efter det såg vi den där familjen överallt och dom fick mitt trademarkade Evil eye. Nå ja. Rätt komiskt var det ändå.
Imorgon ska jag vara hos Emma kl.17.00. Jag måste typ börja göra mig iordning, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0