27/12

Jaha, det var den julen. Den var bra som alla andra jular. Julafton firades hemma hos pappa med mamma pappa syskonen och respektive. Det var en julafton som bröt många traditioner men var bra ändå! Juldagen var chill, föräldrarna jobbade och på kvällen blev det utgång. Joinade Johannes och hans vänner, kändes lite skumt att umgås såhär i norrköping istället för i Umeå. Men kul hade vi, när vi väl kom in ngnstans! Annandagen var mindre kul, mådde helt sjukt dåligt när jag vaknade. Klockan 14 skulle vi vara hemma hos farmor och farfar så det var bara att bita ihop! Väl där hade vi det ju mysigt som vanligt!
Idag har jag äntligen kunnat hämta mina flyttlådor oxå!Nu återstår bara det jobbigaste, att packa upp...
Nu ska jag fortsätta min förkyldningskoma...
Just det, jag sålde min säng i dag med! 700spänn, YOSH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0