Sömn...

Eftersom att jag nu under sommaren har haft det väldigt bra (tack pappa) så har min kropp liksom vant sig vid att nästa alltid få sjukt många timmar sömn varje natt. Den befinner sig nu i en mindre chock efter denna natt. Vi hade galet mycket gäster i restaurangerna igår och mitt pass tog slut vid 02.20. Då var det bara att dra upp på rummet, inte för att sova utan för att packa. Vilket iof inte tog lång tid alls men jag var väl i säng vid 3. Problemet med att bo här på hotellet är att om det är fullt så måste jag flytta ut ur rummet och bosätta mig vart de nu finns plats, vilket gör att jag måste lämna rummet senast 10.00 på morgonen. Klockan ringde 8.45 och jag var heeelt förstörd och fattade ingenting, är det såhär det känns att inte ens få sova 6 timmar per natt? Vilket iof inte är ngt nytt för mig, klarade mig helt okej på typ 4 timmars sömn när jag bodde i Dubai. Men hur som helst har har min kropp väldigt svårt att greppa detta. Det som svider lite är att jag nu, kl10.25 fortfarande är på rummet... Tänkte liksom sitta och trycka härinne tills städ kommer och kör ut mig. Det här betyder alltså att jag kunde ha sovit typ minst 1 timma till. Men men.
Idag har vi iaf stor indisk bröllopsfest här med 450 gäster, hoppas det blir mat över :)Ett av rummen jag bott i.
En del av ett rum jag har fått lämna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0