Brisbane

Nu har vi hunnit med att vara i bade Surfers paradise och Brisbane ett tag. Surfers (Gold Coast) var sjukt nice men tyvarr hade vi daligt vader... Vi dumpade till och med vara sonderregnade talt och unnade oss en stuga pga allt regn. Skont att sova i en sang! Efter 6 dagar i Gold Coast rorde vi oss vidare norr ut till Brisbane. Har har vi varit i ca en vecka nu. Det har varit lite annorulnda da det inte finns nagon strand nara till hands har och det ar darfor latt att antingen gora av med en massa pengar, eller bli rastlos. Idag ar sista dagen for mig tillsammans med grabbarna har i australien. Dom flyger vidare till Fiji imorgon och jag flyger till Cairns for att dyka och snorkla vid barriar revet! Jag hoppas att ni foljer vara bilder via joars eller min facebook. Det tar sa fruktansvart lang tid att lagga upp bilder har manligen. Hoppas varen har kommit till er nu! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0