Nudelstrudel.

Kära nudlar, jag har saknat er. Förr brukade vi umgås flera gånger i veckan men nu blir det allt för sällan. Jag upptäckte till min förtjusning ett paket beef noodels i skåpet och åt dom så snabbt att jag inte riktigt hade tid att andas ordentligt. Det sitter nu en nudel längs mitt luftrör (haha, luftrör??) men det är värt det. Ja ba ITADAKIMAAASU!!!

Mitt första nattpass gick iaf riktigt bra! Var lite trött vid typ 23 men det gick över rätt snabbt och resten av natten flöt på bra! Jag ska jobba imorgon med!

Alltså jag kan nästan säga att jag helt ärligt hatar Horatio Caine, snubben i i CSI Miami. Allt han gör och säger är sääämst. Fattar inte hur någon i hela världen har kunnat se på honom och tänkt "hmm honom borde vi ha som skådespelare till huvudrollen i vår serie". Till råga på allt så har jag för mig att min mor har sagt att han är "sexig". Man får ju skämmas!

Tack Anna för att du ringde mig på Skype idag ist för på telefon. Det var ju kul.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, precis, det var ju kul. Vilken sprudlande entusiasm! Keke

2011-01-25 @ 10:21:07
Postat av: ems

Haha, en nudel i luftröret låter inte så bra.. Du får nog äta lite mer nudlar att skölja ner den med!

2011-01-25 @ 11:00:06
URL: http://quistiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0