i´maapaanda

Idag kom mitt paket från Stylebytyra, sjukt snabb leverans måste jag säga! Så nu är jag en panda- och hästring rikare! Eftersom att jag inte har ngn riktig kamera gör bilderna inte ringarna rättvisa. Hästringen är en tvåfingersring. Annars har det inte hänt så mkt idag. Plockat med lite lådor, lagat lite mat, ja typ sånt... Jag sitter och funderar på vad mitt nästa hårsteg ska bli. Tror att det som behövs för att jag skua bli nöjd är en sista blekning men jag tror seriöst att det skull ha förödande konsekvenser för mitt hår. Fast iof, om allt ramlar av behöver jag ju inte oroa mig för att det är kycklingfärgat iaf.
Vi hade iaf mysigt igår, har saknat att hänga med Emmsan.
Petra om du läser det här, jag är på g att ringa dig hela tiden men det kommer alltid ngt imellan, jag jobbar på det!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0