Blondie in progress...

Okej, jag tog ett beslut. För att ha den röda nyansen på håret som jag vill ha måste jag gå och färga håret hos en frisör typ en gång i månad, får väl räkna med att den blir iaf 1200kr per gång. Det är helt enkelt alldeles för dyrt. jag älskade mitt röda hår, precis där i typ 2 veckor efter att jag färgat det. Men nu måste jag tänka lite ekonomiskt och vad som är enklast, så igår började operation bli blond igen. Jag använde mig av en asvfärgningskräm först. Det blev tokgult/orange. Så nu har jag vart och köpt ny färg. Hoppas det blir bra. Det är ju väldigt svårt vilken färg man än har på håret att få det blondt men det är bara att försöka och försöka igen!

Nu är jag iaf klar med hemtentan. Tänk vad mkt man hinner på ngr dagar.
Men men, lägger upp en uppdatering sen om håret. (om det blev bra, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0