O.C

Satte på tvn och det är O.C!!! Shit vad besatt man var av det när det visades i början. Och till råga på allt är det "christnukka"avsnittet, Wuhu! Jag brukar alltid på julabstinens när jag ser ngt program på tv där det är jul, men nu längtar jag bara till våren och sommaren!
Hallå, hur skönt är det inte ute då?? Jag hade vårjacka på mig när jag var ute förut! Iof hade jag underställ och tjocktröja under men ändock, vårjacka! Fast sen läste jag precis att det är snöstorm i sthlm. Här är det mer bara storm. Blåser så sjukt mkt!
Idag har jag bara tagit det lugnt, sov länge! Jag ska ta en liten nap senare igen, ska ju jobba natt denna helg! Så nice! Jag drömde dock härom natten att jag somnade på jobbet och inte vaknade när det var skiftbyte, lite panik jag hade när jag vaknade! Jag drömde även att min syster berätta för mig att hon var gravid, vilket mycket väl kan vara sant, för jag drömde samma sak både när Petra var gravid med Evelina och när Angelica var gravid med Molly. Innan dom ens visste omdet själva alltså! Shit, tänk om jag har släppt värsta bomben här nu. Typ "you heard it first at amandaskott.blogg.se", skulle vara rätt coolt ändå.


Kommentarer
Postat av: Josefin

du är rolig du gumman..

2011-02-05 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0