Hallååå ja.

Nu har jag visst inte skrivit ngt här sen i torsdags, fy mig! Men vad har jag gjort då? Mest jobbat faktiskt... Nattpass torsdag-söndag och igår var jag ledig! I söndags fyllde farmor år så vi var där och käkade middag och fika, därifrån åkte jag direkt till mamma. Hon ska som sagt flytta så jag kollade igenom lite grejer som hon inte ville ha längre. Kan säga såhär, jag behöver inte köpa ngt porslin när jag flyttar till egen lgh iaf :) Sen chillade vi och  kollade på film.
Igår var pappa och jag i Finas hus och rev hela deras kök och en vägg! Eller, jag hann inte hela väggen eftersom att den var i ngn sorts betong. Men fick ju gå lös med en yxa så det var rätt kul ändå. Tills jag skadade mig, såg ju kanske lite fjantigt ut men ärligt talat så gör det fruktansvärt ont. Nagelbandet och en halv cm skinn har liksom dragits bort och nageln börjar bli blå :( Kan inte använda fingret ens till att skriva...
Åååh jag börjar bli så himla förkyld också... Vill verkligen inte!!  (Det var detta inläggets klagorad)

Gärkvällen spenderades hemma hos Emma, först fick jag jättegod middag sen gjorde vi hallonmuffins :) Allt detta plus massa avsnitt av Gossip girl! Mys mys!

Föresten, jag är på jakt efter en bil, om ngn vet ngn som vill sälja sin för helst under 9 000, säg till!
Ikväll går jag på mina nattpass igen. Hörs sanrt igen! Puss

Okej, här kommer lite bilder då.

En liten kusin. Eller ja, inte så liten längre iof.


Operation riva kök.




stackars Tova har gått in i väggen...


MAN DOWN MAN DOWN!!


hard work work




Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaahahahhaha du börjar ju komma upp i min nivå med ordvitsarna! Tänk att du kunde lära så mkt av mästaren!

2011-02-22 @ 18:27:55
Postat av: Amanda

Ja Anna, att någon skulle kunna lära sig något som helst utav dig verkar verkligen helt otroligt. Men sanningen är den att min far är mästare på ordvitsar, så det är nog snarare därifrån det kommer ifrån. :)

2011-02-22 @ 20:02:32
URL: http://amandaskott.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaja, vi kan säga att det är från din far om nu nu inte törs erkänna att det är från mig ;)

2011-02-23 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0