Gokväll.

Sitter på jobbet och upptäckte just att jag då och då kan gratissurfa på någon närboendes internett. YOSH! Fast det funkar bara ibland och är inte spec snabbt. Men vad gör det! Just nu är det lugnt som i graven här så tid har man ju liksom.
Häromdagen la jag ett bud på en traderaauktion. Annonsen var för två bumpers samt plastskydd för fram och baksida. Jag budade hela 9 kronor! Sen åkte jag till jobbet och tänkte inte mer på det, bara det där plastskyddet kostar 199 kr på MM. Men sen när jag kom hem från jobbet, då hade jag fått ett mail om att jag vunnit! Hur nice var inte det?! Det är ngn som sitter och skickar sånt därnt från Hong Kong där det typ är gratis med sånna prylar, så jag får väl vänta ca 2 veckor eller så, men fatta vad mkt cash jag spara!

En annan sjukt bra nyhet jag fick idag var av Johannes som berätta att ännu ett Gleeavsnitt släppts. Så det kom alltså ett både i måndags och igår. Alltså det är nästa för bra för att vara sant! Älskar Glee! Alla som gillar lite halvfjantiga serier/filmer med sång och dans borde se det. Eller, inte borde. Måste!

Och för alla ni där ute som sitter och oroar er, svaret är ja. Mina knän måste nog amputeras. (Obs, denna kommentar kommer ej från en doktor, inte ens en sjuksyster, eller typ en skolsyster. Bara från mig.)

Heeej snart flyttar ni hem till mig. Detta kommer typ bli en utav de första gröna sakerna jag äger. Förutom ett par skor. Och säkert ngt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0