24

Idag fyller världens bästa Emma år! Kommer tyvärr inte kunna fira henne idag för våra scheman krockar. Men imorgon hoppas jag att vi ska träffas, gå på bio eller ngt sånt kul! Grattis iaf! Du är min bästis! (alltså grattis på födelsedagen, inte till att vara min bästis. Eller jo, grattis till det med!)


Jag känner att jag måste få skriva av mig om en sak här i bloggen. Det gäller min far, jag tror att han har hamnat i ngt sorts beroende. Ett ananasberoende. När han kom hem tidigare idag upptäckte jag den i Tempopåsen, ananasen. Det verkar som att han alltid måste ha en ananas hemma, fast jag har bara sett honom äta ananas här hemma en enda gång. Måste kanske göra en intervention snart, innan den tar över hans liv. Nej, skämt åsido. Han verkar gilla att köpa ananas.

Nu ska jag ta och göra mig iordning lite och sen dra till skolan. Är det verkligen måndag igen? Redan?..

Kommentarer
Postat av: Farsan

Why, you little....

2011-02-07 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0