15/2

Hallå hej! Idag har det varit tisdag. Det var väl inget med den här dagen som var specielt för en tisdag direkt... Mamma och jag åkte på lägenhetsvisning i förmiddags, den var asliten och skabbig. Inget o ha. Efter det drog vi till Pizza hut och käkade. Tycker iof att det är godare med vanlig pizza, man blir så sjukt mätt av den tjocka degen. Har för mig att man kunde välja thin or thick crust när vi brukade käka där i Dubai.
Efter det drog vi hem till mammsen för att fixa iordning hennes lgh inför fotograferingen imorgon. Herreeeguuuud, hon hamstrar värre än mig! Alltså hon har så sjukt mkt grejer som är fina och så, men det finns liksom för mkt av allt. Eller snarare, det fanns för mkt av allt. Jag fick leka bad cop och tvingade stackars mamma slänga en massa saker. Blev flera stycken stora sopsäckar. Hon såg helt förtvivlad ut till en början men kom snart in i det och slängde typ, allt.
Det tog iaf ganska många timmar. Sen satt vi och provade läppstift :) Har fått sjuuukt mycket grejer som jag ska prova igenom nu de nästkommande dagarna. Eller jag hinner nog inte på bara ngr dagar, säg ett par veckor ist.

Snälla gud, jag sitter och har det där programmet "Sommar i Sverige", alltså det är ju så pinsamt att jag bara vill dö. Bästa kommentaren var iaf från en dotter om sin mamma "jag tror inte att mamma skulle bli någon bra delfin, hon kan ju inte andas under vatten..." Ja, vad ska man säga...Den enda familjen som är rolig är dom med båten, för dom är så jävla dåliga!

Träffade även min ex roomie Tosse idag, han har flyttat ner till Norrköping och hade plockat med sig lite stuff som jag inte fått med mig när jag flyttade. Va snääällt. Han tyckte jag var uppklädd, då fick jag förklara att jag inte var uppklädd, jag var bara klädd som vanligt, som man ser ut när man inte bor i norrland... Haha!

I has Iphone <3


Fina tulpaner i mitt fönster


Dessa fick slängas, även fast de var minnen från när vi var i New York




Ja, fick som sagt lite stuff idag :)


Lite olika färger på läppennor, ögonpennor och läppglans!


Idag har jag haft på mig svart kjol med hög midja från H&M, top, knästrumpor och tubsjal från Gina, strumpbyxor från NK och min mormors ring!




Hejrååå!

Kommentarer
Postat av: ems

Vad är det för app eller fotogrej du använder för att få kort o se sådär ut? Det är najs!

2011-02-19 @ 14:55:22
URL: http://quistiz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hipstamatic prints heter de, men jag såg att du redan hittat :)

2011-02-22 @ 13:52:50
URL: http://amandaskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0