Morgonruffs

Vaknade av att hunden låg på golvet i mitt rum och sprang i sömnen, sen vaknade hon och kollade upp på mig sådär gulligt morgonruffsigt som bara hon kan göra! Alltså jag vet att jag skriver rätt mkt om min hund. Men hon är bäst. Okej?!??!.
Idag tänkte jag att jag skulle åka till stan en snabbis och lämna tillbaka ett par shorts som jag råkade köpa i fel storlek... Elelr okej, jag visste att det var 38 men tänkte att dom fick duga för att det inte fanns ngr 36or kvar. Men nu när jag har provat dom här hemma sitter dom verkligen skitfult. Aldeles för stora...
Sen ska jag jobba natt. Undrar vad man ska underhålla sig med då då.
Oj nu hade vi precis strömavbrott. Knasigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0