Lillsjön.

Tova och jag tog en tur ut till Jursla och motionerade lite. Händelsefull runda faktiskt. Vi träffade på en Hjort (tror jag det var), såg en orm (igen, 3e ormen jag ser på en vecka) och Tova fick för sig att det var riktig sommar och ville traska ut i vattnet. Hon hade nog inte räknat med att det skulle bli djupt direkt så där stod hon med bakbena på marken och frambenen liksom simmandes i sjön. Så det var bara att kuta fram och dra upp henne. Hon verkade lite förvirrad men glad ändå... Sen efter rundan gick vi ut och la oss på bryggan och chillade en stund. SÅ skönt, vill ha sommar sommar sommar!
Imorgon börjar jag 13.00. Nice!
Ser ni?? Så fin!
Tovas badplats
Lycka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0