Vem har sagt att man inte blir lycklig av shopping?

Inte var det jag iaf... För det blir man! Tog en liten road trip med Tosse Johanna Emelie och Johannes till D&D. Vi tjejer var alla på jakt efter Levis nya Curve ID, Johanna och Emelie hittade ett par skitsnygga som passade dom men jag hade inte samma tur. Men jag hittade ett par andra ist så jag är nöjd ändå, faktiskt jättenöjd! Gjorde även värsta kapet på ett par höstskor som är grymt snygga! Annars har dagen vart helt okej, var i skolan 9-16 och det var en riktigt "kul" och givande skoldag, fortsättning imorgon.
Just det, jag var ju på kören igår. Det var så kul, ska verkligen försöka fortsätta!
Nu ska jag äääta!

Fick typ världens gulligaste mms från mammsen igår på Tova (som egentligen inte får ligga i soffan)


Hej nya byxor och nya skor:



Är även riktigt förtjust i min top med snygg rygg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0