The day from hell...

Vaknade vid 2 tiden i natt av att jag hade världens magknip, lyckades somna om men vaknade igen efter en timma och kände mig helt konstig. Fick efter några sekunder slänga mig upp ur sängen och springa in på badrummet för att spy. Det höll på fram tills kl 14 idag ungefär och jag har bara legat helt död. Vaknade upp vi 17 tiden och kände mig mycket bättre och till min lycka såg jag att en avi från posten hade kommit till mig. Förstod direkt att det var min efterlängtade telefon som äntligen hade kommit (ska tilläggas att den har vart inne på lagning sen i början av juni och flera mindre trevliga disskussioner har ägt rum mellan mig och The phone house). Så jag tänkte att jag skulle pigga upp mig själv lite och cykla och hämta ut den så jag vinglade iväg till posten. När jag kom hem och skulle sätta på mobil hände inget, hm konstigt, kanske har dom inte laddat batteriet, så jag gjorde det. Men ändå hände inget. Letade bland alla papper som var medskickade och hittade ett litet meddeland: Retur utan åtgärd... Ett felaktigt kostnadsförslag skickades förra reparationstillfället. Ej reparabel.  VAD I HELVETE JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Alltså jag vet inte vad jag ska säga mer, hela den här sommaren har vart ett konstant bråk på grund av den där jävla telefonen. Jag satt mig bara ner och böla, det var det enda jag kunde göra. Nu ska jag iaf försöka lösa det här på något sätt...
Det här har vart den sämsta onsdagen, kanske i hela mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Oskar

Sjukt jobbigt. Är den helt paj? Kan du få ersättning från försäkringsbolaget?

2010-09-22 @ 21:37:29
URL: http://cargocollective.com/brainsquad
Postat av: Janne P

Stackars Mandi. På dom bara!

2010-09-22 @ 22:05:05
Postat av: Amanda

Ja den är helt paj, jag får ingen ersättning. Fast om jag skulle tappa bort telefonen skulle det vara en annan sak. Mitt horoskop sa iof till mig idag, och jag citerar:"du funderar på att fiffla lite för att få mer pengar, big mistake, du blir påkommen!" OMG HOW DID THEY KNOW???

2010-09-22 @ 22:53:48
URL: http://amandaskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0