Tack Comviq...

Vilket otroligt värdskap, vilken service!! Istället för att behöva fortsätta betala på min trasiga telefon i ett år till kan jag få... Ööh, betala av hela summan på en gång... VA??! Kan någon bara säga till mig vad jag ska göra... Jag avlider... Det är en dålig dag idag känner jag. Lägenheten är ett bombnedslag, jag skällde på stackars Johannes för att han inte hade diskat och mina händer och fingrar funkar inte som dom ska... Men det är ju faktiskt fredag, jag o joanna ska ha myskväll framför idol. Skulle vilja gå ut men känner mig inte helt frisk och vägrar bli sjuk! Nu har vi bokat plats och tid för nästa sittning, det blir nästa lördag och det kommer bli asbra med cocktail tema, vad ska jag ha på mig?! Det får bli ett senare problem. Senare ska jag på aqua power (vattengympa) med anna, emelie och johannes. Det ska bli, eh, kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0