Nollningsvecka slut...

Japp nu är det vardag igen, vi hade en tokigt rolig nollningsvecka, vi faddrar iaf :) Helgen var hel galen och vi var alla väldigt fina i fredags när vi hade "sporty VS dressy" tema. Jag passade på att använda mina nya skor som är typ 15 cm höga, det gick bra tills vi ramla på cykeln på väg till krogen... Men nu är det fit for fight igen!
Slingade håret på min kära lägenhetskamrat (för kommande 2 månader) Joanna förut, det blev lite färg över, så nu sitter jag här med hättan på huvudet och gör samma sak som hon! Idag var jag och shoppade lite faktiskt, hittade lite bra kläder för höst/vinter. Mycket stickat nu, det gillar jag! Sprang in i några kompisar på stan med så det blev en liten fika där också med en massa prat och skratt om veckan som gått.
Nu ska jag gå och se om jag kan skölja ur håret.
Puss!

Snyggingar från fredagen:



Fikavänner (dock inte kort från idag, ingen öl mitt på dagen liksom)


Såhär snygg är man när man slingar håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0