Måndag...

Vilken seeeg dag... jag vaknade, fixade det sista på arbetet med gruppen och sen skickade in det. skönt att vara klar. Tror vi får ett nytt imorgon. Fick tillbaka mitt individuella arbete häromdagen, hon tyckte det var toppen så det var ju roligt! Efter Lite plugg tog jag cykeln ner till sjukhuset för att lämna blodprov inför läkarbesöket på onsdag. Dom hade som vanligt svårt att hitta ådern men det gick bra till slut. Tur att man inte är spruträdd iaf! När jag kom hem satte jag mig och läste lite kurslitteratur men huvudvärken som jag har försökt ignorera hela dagen gjorde sig mer och mer påmind... Tog en powernap och när jag vaknade var det ännu värre, hjälp! Hatar att ha huvudvärk, har det väldigt sällan men när det väl kommer är det jobbigt... Har käkat lite piller under dagen men det vill inte släppa, ska fortsätta läsa lite inför morgondagens föreläsning, se på idol sen blir det nog till att krypa ner i sängen... Hoppas hoppas hoppas att värken har släppt tills imorgon, vilket jag är rätt säker på att den har, brukar inte bli så långvarigt!
Dags att attakera böckerna en stund till nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0