Hej Umeå

När jag i fredags lämnade England änlände jag sent på kvällen efter ett försenat flyg till Norrköping. Fick en fin lördag med lite kvalitetstid med lite vänner och familj! Satte mig sedan på tåget som tog mig från Norrköping till Umeå, min plats var dubbelbokad så jag fick flytta till en egen hytt, bjöd in Anna som var på samma tåg och vi hade en mysig resa! Ankom efter ca 13 timmar till Umeå, kom hem till lägenheten. Känns rätt bra att vara här igen ändå! Nu är det mesta uppackat men rummet är rätt rörigt ändå :) Nu är nollingen i full gång och vi har aktiviteter varje kväll, igår spelade vi brännboll och lekte lekar och idag blir det att dra ner på stan för lite utgång! Nya kursen känns rolig men det jobbiga är att vi kommer ha det mesta via Cambro, alltså är kursen på distans och vi måste sitta hemma vid datorn och göra allt. Tror dock att vi ska försöka sitta tillsammans i grupprum ett par stycken så det underlättar lite... Nu ska jag gå och göra mig iordning och sedan cykla till skolan för lite brain storming med Robin och Anna för första uppgiften...
Slänger upp lite bilder från de senaste dagarna! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0