Hej fredag!

Äntligen är det helg! Måste säga att vi har jobbat på med våra grupparbeten bra, idag hade Nela bakat en kaka också som vi mumsade i oss som belöning! Ikväll ska jag, Anna, Sebbe, Johannes och Emelie laga Enchiladas (stavning?) och dricka vin så nu har vi precis kommit hem från Strömpilen där vi handlade allt för kvällen! Jag passade även på att springa in på Kicks för att lämna tillbaka den  mascaran jag köpte för ett par dagar sen, var verkligen inte nöjd med den. Om ni är på jakt efter en ny mascara så köp inte Diorshow Iconic... Inte värd 325 kronor iaf.
Jag har funderat lite på en liten grej runt valet på söndag, alltså hur mycket pengar lägger dom egentligen på all reklam som dom delar ut? Dom har ju stått i flera dagar på univerisitetet och delar ut allt vad det nu är. Jag tror att kanske 5 procent av alla papper som delas ut faktiskt sparas, de flesta tar emot det och sedan kastar i närmsta papperskorg... Känns lite överflödigt och onödigt. Inget miljötänk där inte :) Jag gillade iaf valdebatten på tv4 igår, jag vill inte vara en sån där dömande människa men det är något med Lars Ohly som ger mig rysningar. På ett dåligt sätt... Jag respekterar verkligen andras åikter men jag kan för mitt liv inte förstå hur någon kan känna något som helst förtroende för den mannen... Allt han sa under gårdagens debatt gjorde mig bara irriterad... Ska bli sjukt spännande på söndag!
Nej nu ska jag börja förbereda lite inför ikväll!

Lite pluggfika satt fint!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mums!

2010-09-18 @ 12:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0