4 år av blått...

Jag tycker att det här är lite jobbigt. Istället för att fira och vara glada för att rätt block vann, så är det bara SD alla tänker på. Det är för mig helt oförståligt hur det partiet kunde komma in i rksdagen, men nu är dom det. Men eftersom att alla andra partier har avsagt samarbete med dem så kommer dom endast att höras inne i riksdagskammaren med sina 20 mandat. Och där tar det förhoppningsvis stopp. Det bästa vore ju om vi kunde flörta över MP till Alliansen... Men men, allt det här vet ni ju redan om, ska sluta tjata nu!
Jag vaknade upp med jättejobbig träningsvärk. Där fick jag för att jag ville låtsas vara hurtig... Inlämning av arbetet idag, klart sen flera dagar så det blir in chill dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0