29/9

Om en månad kommer det att vara officiellt, jag kommer att vara 23 år och det ger mig lite ångest. Alltid kul att fylla år men jag önskar att jag inte behövde bli äldre! Skulle vilja vara 21 hela livet, det var då det var som bäst! Men men, what to do... Var i skolan 9-16 idag, rätt kul dag idag med faktiskt! Kursledaren sköt upp starten på våra grupparbeten så nu är vi lediga fram tills måndag. SWEET!
Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på sittningen på lördag, det är tema cocktail så man vill ju vara lite glassig...
När Joanna kom hem från skolan bjöd hon mig på mat, jättegod kycklingwok. Hade planerat att göra kyckling i cocosmjölk och nudlar egentligen men det här var ju mkt bättre för jag behövde inte göra någonting! Sen har vi tillbringat kvällen framför tvn med Idol och varm choklad med vispad grädde, hej höst liksom! Igår när jag cykla till skolan var det 2°c och is på vattenpölarna så det börjar verkligen bli kallt igen... Känns lite knasigt att det alltid är kallt i Umeå, kanske får  spendera ngn sommar här... Fast å andra sidan kanske inte...
Idag tog jag även tag i alla skor som står i hallen, det måste finnas iaf 10 par converse hos oss... Och med att ta tag i detta menar jag att jag ställde iordning alla skor på skohyllan (vi har faktiskt en sån, en ganska stor till och med), istället för bara mitt på golvet.
Har inte så mycket annat att säga idag.

Här bor det 40 pers... Eller vänta vi var visst bara 4 (eller 5, jag vet inte längre)...


När man går på fest är det viktigt att inte glömma ananasen...


Fredrics supergulliga hund var på besök i skolan (notera även att Fredric är en galen norrlänning som tycker att det är helt OK att gå i kortbyxor när det nästan är vinter, solen sken ju faktiskt) :


Kommentarer
Postat av: Johannes

Yeay! Min ananas, och mina skor!

Recognize!

2010-09-29 @ 23:20:00
URL: http://blog.striped-socks.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0