TGIF

Nu är det fredag, igen! Det känns som att på sistonde har det varit mer helg än vardag... Men det är okej. Dagen har gått till lite plugg och allmänt knep och knåp. Hängde upp lite tavlor när jag ville undvika matteböckerna ett tag. Vill köpa lite fler så man kan fylla på väggen lite, mitt rum är så fruktansvärt kalt nu. Vill ha mysigt! Eftersom att jag inte gillar när allt är helt stelt och tråkigt så satte jag upp tavlorna lite huller om buller. Tror det kan bli ännu bättre om man utökar sortimentet lite också.
Tror även att grannarna har haft samma tanke idag för dom borrar och borrar. Och när dom borrar i betongväggen så låter det som att dom borrar i MIN vägg, eller typ, i mitt huvud...

HELVETE, nu ringde det nyss på dörren. Det var radiotjänst... Johanna väntar ett paket så vi öppnade som vanligt i tro om att det var det som kom. Men nej. Tosse: Nej vi har ingen TV. RT: Ni har ju bevisligen det eftersom att jag kan höra den i bakgrunden och man ser den utifrån. DOH. Aja wtf vi får väl börja betala sånt då... Vem gör det egentligen... Störigt...
Jaja, time to hit the books en sista stund innan Idolmys...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0