Sängen FTW

Idag har jag spenderat ca 99% av all tid i sängen. Jag har legat och kollat på alla Twilightfilmerna och en film som heter The last airbender, som för övrigt var rätt kass men SURPRISE det kommer en fortsättning som jag då måste se för jag hatar att inte veta hur saker slutar... Johannes och Emelie köpte pizza och tog hem så en sån har man oxå lyckats trycka i sig...
Gårkvällen då, det var ju äntligen dags för vår sittning med cocktailtema! Måste säga att alla hade gjort ett superjobb med att klä upp sig! Riktigt fina. Maten var god, sällskapet var skönt och det var en bra kväll helt enkelt. Tyvärr blir det ju väldigt ofta så att vissa går vidare senare på kvällen och så var även fallet igår. Ska sno lite bilder av Anna från kvällen (och från forsränningen).
Imorgon är det kanelbullens dag! (och min storebrors födelsedag, undrar om han får en kanelbulletårta...) Får se om det blir en favorit i repris från förra årets bullbak där vi kanske använde liiiite för mkt fyllning, det blev iaf gott!
Nej nu ska jag fortsätta lata mig. Puss!

Jag hade långt och lockigt hår igår!


Bullarna badar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0