NIIICE!

Det här har vart en sån dag som har gjort att det var värt att bli lite äldre! (fast jag egentligen fortfarande är 21) Dagen började som sagt med skönsång och pannkaksfrukost här hemma som anna emelie och johannes hade fixat. Sen tog vi det lugnt fram tills 14 då vi åkte till skolan en stund. Hem efter det för att göra sig iordning och sen drog vi hem till Sussie och käkade tacos och tårta! Sist men inte minst gick vi vidare till Saga teatern där vi såg Moneybrother ha konsert! Måste säga att det var en alldeles utomordentlig födelsedag! tack så jättemycket till alla som har bidragit till den och alla som har skickat meddelanden och ringt under dagen! Ni är bäst!
En lite video från konserten kan ni hitta HÄR!

Tåårtaaa:




Fick paket av systembolaget till och med:


Självklart var vi ju tvungna att beätta att det var min födelsedag så då fick jag en kraaaaam och en bild!!!!!!


NU SKA JAG LÄSA HARRY POTTER! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0