Lördag.

Även denna helg blir lugn. Imorse gick jag upp tidigt (iaf för mig) och hämtade mina nya  kompisar Polo och Summer. Polo är en irländsk setter på 1 år och Summer är en golden retriever på 4. Måste säga att jag aldrig har vart särskilt förtjust i goldens men Summer är så himla söt, jättelen och superlydig. Polo är lite hispig, kan bli lite jobbig ibland... Dom ska sova här inatt för deras ägare är bortresta. Hoppas det går bra!! Nu är dom för första gången idag lugna och ligger här under mina ben och sussar. Vi var på långpromenad förut i skogen, mysigt. Men det här får mig att inse att det kommer dröja lång tid innan jag skaffar egen hund, defenitivt inte så länge man bor i lgh iaf. Plus att jag ska ta Tova sen när jag blir rik och flyttar till ngt stort. Så det så!
Imorgon ska jag bli bjuden på lyxmiddag av Joanna. NICE!





Kommentarer
Postat av: ems

Åhhh! Så tråkigt att vi var borta den här helgen.. Vill gosa med hundarna ju! :D

2010-10-17 @ 10:16:53
URL: http://quistiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0