Kära stol...

Jag vill tacka min mor som försåg mig med en väldigt bekväm skrivbordsstol när jag flyttade hit. Om jag skulle räkna ut vilken plats jag har befunnit mig mest på i hela ume skulle det lätt bli på just denna stol. Sitter alltid här vare sig det är plugg, serier eller bara allmän browsing. Sitter till och med här när jag äter! Kul liv :)
Idag har vart en sjuuukt långdragen dag. Hat (haha skulle skriva "har" men min hjärna kopplade till matematik så det blev automatiskt "hat") pluggat matte så gott jag kunnat men efter 5 timmar kände jag mig rätt mätt/less för dagen...
Det är så fruktansvärt kallt i mitt rum. Har elementet uppdaget på max men det händer ingenting. Antar att dom inte dragit upp huvudtermostaten i huset (om det finns ngn sån) ännu. Jag gillar när det är kallt i rummet på natten för jag blir så sjukt varm när jag sover, men det är inte mysigt att behöva sitta med massa kläder och filtar på sig vid skrivbordet... Har gjort en temporär lösning med en handduk som jag har mosat in i ventelationsgrejen under fönstret där det strömmar in kalluft utifrån. Det är ju skönt ibland men nu ligger temperaturen ändå runt 0°c på dagen och ännu lägre på natten så nu får det vara nog.
Igår presenterades vår nya uppgift som ska avsluta kursen. Det kommer bli typ som en hemtenta, eller en A-uppsats som hon kallade det... Så nu blir det till att börja skriva. Har inte bestämt mig riktigt för exakt vad jag ska skriva om men tror jag ska välja om hur en personalstyrka upplever genderskilnader på manlig och kvinnlig chef. Eller ngt annat... Har tills 5e nov på oss. Ska börja imorgon tänkte jag...
Jag börjar känna mig stressad inför halloween, vi ska ju ha fest här som förra året och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Anna och jag funtade på att vara smurfar eftersom att vi inte kommer på ngt bra :) Man vill ju inte behöva köpa en massa saker som man aldrig kan använda igen...
Alltså, jag saknar lite drama i mitt liv just nu känner jag... Vill att ngt kul och oväntat ska hända! Bring it!
Nehepp, om man skulle gå o lägga sig. Helt plötsligt var klockan 12... Nattinatt.

Hittade denna bild på min gamla telefon. Jag saknar att plugga till vintentor!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar också att plugga till vintentor! Kommer du ihåg helgen när vi satt instängda hos dig!? myyyyyys

2010-10-23 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0