Hej måndag.

Jahopp det var den helgen... Igår gjorde jag inte så mkt, sov ända till TVÅ på dagen!! Gick och tränade med Emelie och Anna. Jag har kommit fram till att jag kanske inte är så fruktansvärt otränad som jag tror. Senast pappa drog mig ut för att springa kände jag att jag seriöst höll på att dö efter typ 500 meter... Efter bodybalancen igår hade jag typ en halvtimma till godo då Johannes inte var klar än så jag gick upp till gymmet en stund. Först tänkte jag att jag bara skulle gå lite snabbt på bandet men så ville jag se hur många minuter jag skulle orka springa. Jag vart helt överraskad av mig själv när jag hade sprungit 2.5 km på 16 minuter och var inte helt död! Hann inte springa mer för var tvungen att möta upp de andra, men visst var det bra gjort?! Visst, det är sjukt mkt lättare att springa på ett band än ute men ändå!
Dags att käka frukke och sen kommer Anna hit på plugg date. Gröt nu!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Good job!

2010-10-26 @ 19:01:49
URL: http://cargocollective.com/brainsquad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0