19/10

Idag var det skola heeela dagen lång. Faktiskt väldigt intressant dag med föreläsningar och olika gruppövningar. Kom hem helt dyngsur (nu regnar det ist för snöar), gjorde varma mackor, drack te och kollade på Desperate Housewifes och Ensam mamma söker. LIKE.
Johanna som bor här i lgh hade fått sina grejer hon beställt med sjukt snygga väskor och skor. Dessutom har hon skitsnyggt hår, jag är lite avis på henne just nu. Massa fina grejer och smink har hon.
Har för övrigt lite cravings på nån bra musik, just nu spelas mest Robyn, Kings of Leon, Lady Gaga och The Knife ur mina högtalare. Även om jag älskar dessa så är jag på jakt efter ngt annat kul som jag kan lyssna sönder! Föresten bokade jag, anna, joanna och sussie biljetter till Moneybrothers konsert som är på min födelsedag igår, kommer bli awesome!! Såg honom i sommras med i norrköping och jag hoppas på en lika bra show denna gång!!
Nå ja... Dags o ta en dusch o gå o lägga mig tidigt för en gångs skull. Tappar alltid bort tiden om kvällarna när jag ligger och läser. Även om jag går o lägger mig tidigt (enligt mig) vid 23 så är klockan sällan före 1-2 när jag känner mig trött och tittar på klockan...

Passade även på att använda denna top idag som jag beställde från asos.com för typ en månad sen, måste säga att jag är nöjd med köpet även om jag trodde att den skulle vara lite längre. Gillar axelbandet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0