Rent hus, eller vad man säger.

Nu har vi äntliiigen vart och sett Harry Potter, den var bra! Men inte så bra som jag trodde den skulle vara. Väldigt mycket som var väldigt detaljerat beskrivet i boken var inte ens med eller med fast omgjort i filmen. Sånt gillar jag inte! Men om man inte läst sista boken är den säker helt amaaaziiing.
Nog för att alla Umeåbor ska vara stolta för att bo i Europas kulturstad eller vad det nu heter men att göra om viktiga parkeringar till ljuskonstverk är INTE okej.
Vi kom hem från bion vid 12 och då är väl bästa tiden för att städa kylskåpet eller? Har skjutit på det ett par dagar men nu stank det verkligen så fort man öppnade. Tjuven var nog en halv keldasoppa blandat med typ, hela grönsakslådan. Ny är iaf allt rensat och omorganiserat!
Min lägenhetsroomie Johanna är just nu i sthlm och jobbar för Anna Holtblad och jag har precis kollat in hennes blogg, där fanns i senaste uppdatering massa bilder på en massaaaa underbara kläder!! Jag önskar att jag typ kunde få allt, gratis. Eller typ, få allt gratis OCH få betalt för att ha dom på mig, som reklam. För alla vill ju vara som mig. Eller nja. Anyhoooow. Det jag ville komma fram till var iaf att jag är avis!
Nej nu ska jag nog gå o lägga mig. Hörs imorrn!

Jobba jobba jooobba. Jag hjälte till med att dokumentera och säga EEEUUUUWW med jämna mellanrum. Go team go!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0